Volilna kampanja za lokalne volitve na portalu Vipavska.eu in v časniku Vipavska

V času pred volitvami veljajo za oglaševanje iste, redne cene, z istimi popusti. Vse je na ceniku, ki velja od 1. januarja 2022.

Pogoji so za vse enaki, zato za politične stranke ne pridejo v poštev nobeni dodatni komercialni popusti. Vsi imajo namreč enake možnosti.

V okviru oglaševanja v časniku, ki izide 13. novembra 2022, je zadnji rok za oddajo oglasov petek, 28. oktober ob 12.00. Pri razporejanju oglasov velja pravilo kdor prej pride, prej melje.

Za volilne oglase velja pravilo, da se objavijo samo oglasi, ki so plačani vnaprej. Rok plačila oglasov je torej 28. oktober.

V primeru naročila oglasa v velikosti ene osminke kandidatom za župane v občinah Ajdovščina, Vipava, in Nova Gorica ponujamo brezplačno objavo intervjuja s kandidatom na portalu. Novinarska vprašanja postavlja uredništvo, objava je urejena novinarsko (naslov in uvod je stvar redakcije, odgovore na vprašanja avtorizira kandidat)

13.500 izvodov

Časnik Vipavska izhaja v nakladi 13.500 izvodov že peto leto. Prejemajo ga vsa gospodinjstva občin Ajdovščina in Vipava ter mesti Solkan in Nova Gorica. Ima tudi svojo spletno verzijo na naslovu www.vipavska.eu, ki prinaša vsakodnevne novice in zgodbe ter komentarje. Kolumne prispevajo tudi nekatera znana slovenska komentatorska imena. Vsi prispevki so narejeni po najvišjih standardih in so vsi, od prvega do zadnjega, zanimivi.

Oglaševanje v časniku je omejeno na minimum; po tem se bistveno razlikuje od konkurenčnih brezplačnikov, ki velikokrat roma v koš brez da bi ga prejemnik sploh odprl. Ker ne gre za klasični oglasnik, je kakovost branja neprimerno višja. Bralci Vipavsko berejo več časa kot druge časnike, jo hranijo na nočni omarici, iz nje izrezujejo zanimive članke ali celo trajno hranijo. Oglas ima zato neprimerno večji učinek kot v drugih bodisi plačljivih bodisi brezplačnih tiskovinah.

Popusti

Cenik velja od 1. januarja 2022. Pri zakupu večje količine oglasov priznavamo popuste. Za dva enako velika oglasa v dveh zaporednih številkah 20%, za tri 30 % in za štiri 40 % popusta na navedene cene.

Cena oglasa na naslovnici je za 60 %, na zadnji strani pa za 40 % višja.

V kolikor je oglas v obliki članka (komentar, novica, reportaža), ki je usklajena z uredniško politiko in je zato vsebinska obogatitev časnika, popust znaša 50%. Naročnik se mora v tem primeru prilagoditi uredniškim standardom.

Tino Mamić, odgovorni urednik portala in časnika Vipavska

Mojca Strmšek Mamić, izdajateljica Vipavske

Kontakt

urednistvo@vipavska.eu

031.600.838

DELITE
Ne spreglejte
Naloži več