Na Goriškem do novih kolesarskih in peš poti

kolesarjenje

V.d. direktorja Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje (EZTS) GO Tomaž Konrad in pravni zastopnik I.C.I. COOP Marco Seibessi sta danes podpisala pogodbo za gradnjo kolesarskih poti v sklopu čezmejnega projekta Čezmejni park Isonzo-Soča. Zgradili bodo 14 kilometrov kolesarskih in peš poti v urbanih in kmetijskih območjih na Goriškem.

Projekt Čezmejni park Isonzo-Soča bo financiran v okviru celostnih teritorialnih naložb (CTN) v okviru programa teritorialnega sodelovanja Interreg V-A Italija-Slovenija 2014-2020, so sporočili iz EZTS GO.

Skupna vrednost del je 1.682.496 evrov brez DDV. Znesek pogodbe za tretji sklop znaša 462.632 evrov brez DDV, za četrti sklop pa 1.219.863 evrov brez DDV. Vrednost celotnega projekta, ki se je začel aprila 2017, je pet milijonov evrov.

Prihodnji teden bodo izpeljali preostala potrebna opravila za začetek del – odvzem potrebnih vzorcev za analizo zemljišča, pregled površin, kjer bodo izvedeni gradbeni posegi, in izdelava dokumentacije za varnost gradbišča. Temu bo 3. januarja sledila uvedba v delo in s tem fizičen začetek gradbenih del. Rok izgradnje je 240 koledarskih dni, skupaj približno osem mesecev.

Nove kolesarske poti bodo uredili deloma z izdelavo vertikalnih in horizontalnih oznak na asfaltu kot tudi deloma z novimi preplastitvami. Gradbeni materiali, ki so predvideni za nove kolesarske trase, so različni in prilagojeni okolju oziroma trasi – od utrjene zemlje in drenažnega betona do drenažnega betona s fotoluminiscenčnimi agregati.

Namen projekta je ohraniti in ovrednotiti naravno in kulturno dediščino čezmejnega območja ob reki Soči, da se poveča privlačnost območja za turizem in rekreacijo. V okviru projekta je predvidena izgradnja čezmejne mreže kolesarskih in peš poti na območju Gorice, Nove Gorice in občine Šempeter-Vrtojba, in sicer vzdolž Soče in državne meje od Solkana do Vrtojbe, ki bodo oblikovale čezmejni urbani park.

Z izgradnjo infrastrukture za rekreacijo bo območje pridobilo na privlačnosti kot turistična destinacija, z oblikovanjem ustrezno prepoznavne blagovne znamke pa bodo v komunikaciji lahko privabili več obiskovalcev iz bolj oddaljenih krajev, so prepričani v EZTS GO.

DELITE
Ne spreglejte
Naloži več